Verzending


Wij verzenden wereldwijd, waardoor prijzen en levertijden per locatie kunnen verschillen. De kosten worden berekend bij het afrekenen en zijn afhankelijk van jouw woonplaats. Zie onderstaand tabel voor verzendkosten binnen Nederland, binnen Europa en buiten Europa.

Verzendkosten binnen Nederland €4,95 (Post NL)
Verzendkosten binnen Europa → €7,95 (DHL)
Verzendkosten buiten Europa → €19,95 (DHL)

Als klein team kunnen we twee of drie keer per week bestellingen verwerken. Je zal de bestelling binnen Nederland ongeveer tussen één en drie werkdagen ontvangen. De levertermijn binnen en buiten Europa is afhankelijk van jouw woonplaats.

Houd er rekening mee wanneer je buiten Europa een bestelling plaatst, bij levering mogelijk invoerrechten, douanerechten en lokale omzetbelasting betaald moet worden.

Think wise, wiggle twice

Retourneren


Wij streven ernaar iedereen blij te maken met een aankoop. Wil je toch een artikel(en) terugsturen? Dat kan! We hebben een retourbeleid van 30 dagen, wat betekent dat je na ontvangst van je bestelling 30 dagen de tijd hebt om het retour te sturen. Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet het artikel(en) in dezelfde staat bevinden als waarin je het ontvangen hebt. Uiteraard ongebruikt, niet beschadigd of aangepast.

Let op: Wij vergoeden geen retourkosten, maar storten wel de eerder gemaakte verzendkosten terug. Als er een fout door ons team is gemaakt, betalen we wel de retourkosten. 

Volg deze stappen voor het retourneren:

STAP 1 - Vraag de retour aan in jouw online account. Heb je geen account? Volg dan alsnog de onderstaande stappen.

STAP 2 - Bij de bestelling is standaard een retourformulier toegevoegd. Wij vragen je deze in te vullen en bij het retourneren van het artikel(en) mee te sturen, zodat wij de bestelling kunnen corresponderen aan de retournering en jouw retourzending in behandeling kunnen nemen.

STAP 3 - Verpak het artikel(en) veilig en stevig om ervoor te zorgen dat het tijdens het transport niet beschadigd raakt. We raden je aan om de originele verpakking te gebruiken, ook om afval te besparen.

STAP 4 - Knip het adreslabel van het retourformulier uit en plak het zichtbaar op het pakket. Je kunt ook onderstaande retouradres noteren:
Wiggled
Jonkerlaantje 10
1135 TL Edam


STAP 5 - Breng het pakket naar een postkantoor naar keuze. We raden je aan om een traceerbare verzendmethode te gebruiken en het bewijs van verzending te bewaren.

Zie ook de Algemene Voorwaarden.
Heb je vragen? Neem dan contact met ons op via info@wiggled.nl.

Inklapbare content

Terugbetaling

Zodra we het geretourneerde artikel(en) hebben ontvangen en gecontroleerd, zullen we overgaan tot terugbetaling. Het bedrag zal worden teruggestort binnen 14 dagen via de oorspronkelijke betaalmethode. Wanneer je bij de aankoop een cadeaubon of voucher hebt gebruikt, dan wordt de originele code daarvan binnen 14 dagen na ontvangst van je retour opnieuw geactiveerd. Als er meer dan 14 werkdagen zijn verstreken sinds we je retourzending hebben ontvangen, neem dan contact met ons op via retouren@wiggled.nl.

Ruilen

We begrijpen dat het mogelijk is dat de aankoop niet aan je verwachtingen voldoet. Helaas kunnen we op dit moment nog geen directe ruilservice aanbieden. De snelste manier om er zeker van te zijn dat je ontvangt wat je zoekt, is door de aankoop te retourneren en zodra de retourzending is geaccepteerd, een afzonderlijke aankoop te doen van een ander artikel(en). De kosten voor het retourneren en eventueel opnieuw verzenden van een artikel(en) zijn voor eigen rekening. We snappen dat dit vervelend kan zijn. We willen je graag helpen bij deze eventuele nieuwe aankoop zodat je een weloverwogen beslissing kunt nemen. Neem gerust contact met ons op via info@wiggled.nl. We staan klaar om je te assisteren.

Schade of problemen

Wij raden je aan het artikel(en) binnen 48 uur na ontvangst te controleren. Neem binnen deze 48 uur contact met ons op als het defect of beschadigd is of als je het verkeerde artikel of aantal hebt ontvangen. We zullen het probleem evalueren en een oplossing aanbieden. Stuur een e-mail naar info@wiggled.nl met het ordernummer, een beschrijving van het probleem en een afbeelding van de situatie. We streven ernaar om zo snel mogelijk op jouw e-mail te reageren en een oplossing te vinden.